niedziela, 10 listopada 2013

O co chodzi z tą całą subskrypcją? + MODLITWY WYMIEŃCA ZOSTAŁY WYSŁUCHANE

Cześć Wszystkim!
Mam nadzieję, że kliknęliście "SUBSKRYBUJ" na moim kanale na YT ;)

Celowo zaczęłam od tego zdania, by troszkę poirytować, tych, którzy piszą do mnie wiadomości, że za bardzo zachęcam i reklamuje swojego bloga/kanał. Już Wam mówię czemu to robię! (Zdaję sobie sprawę, że moja tablica fb przypomina zbiór linków do postów, ale zupełnie mi to nie przeszkadza).
Im częściej klikacie na mojego bloga, nawet po pierwszym zdaniu/paragrafie Was nudzę i przestajecie czytać to gdzieś tam w głębokim internecie pozostaje po tym ślad.
Nie służy to mi do zarabiania pieniędzy z reklam itd, bo nie mam ukończonych 18lat i jest to niemożliwe u googla by zarabiać. Nie robię tego również by móc współpracować z firmami na zasadzie barteru/kampanii reklamowych.
Teraz zdradzę Wam sekret po co to robię... Uwaga, uwaga!



ROBIĘ TO DLA WAS!!!





Zdziwieni? Nie wiecie dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Im popularniejszy staje się blog, tym łatwiej go znaleźć w sieci. Im łatwiej go znaleźć, tym więcej osób dowie się o wymianie, jej zaletach, wadach i przebiegu.
Nie zarabiam na tym, że do Was mówię/piszę.

Druga część posta:
INTERNETOWY SKLEP Z POLSKIM JEDZENIEM! JESTEM W ABSOLUTNYM NIEBIE I ZOSTAWIAM WAS Z KOPIĄ ROZMOWY Z NOWYM KOLUMBEM WYMIEŃCÓW.

  • ALICJA
    szunka staropolska
    Polski
    chleb
    zurek
    ppierogi
  • JA
    boże jestem w niebie
  • ALICJA
    ja teeeez
    ty a oni dowoza na cale stany?
  • IGA
    tak
  • 1sze to to sprawdziłam
  • ALICJA
    wydam z 50 solcow
  • IGA
    matko święta
    całe thanks giving bedziemy sie tym obzerac
    przysiegam
    zamówie krakowską
    i żywiecką
    i śląską
  • ALICJA
    normalnie na siwta bede miala co jesc
    PIEROGI
    i herbata
    z dzikiej rozy!


    Moje modlitwy zostały wysłuchane- uraczę polskiego jedzenia tego roku!
    Pozdrawiam Was,
    do poniedziałku - szykuję coś specjalnego!
    GŁODNA (ŁASA NA KAŻDY RODZAJ KIEŁBASY/MIESA/CZEGOKOLWIEK) IGA

2 komentarze:

  1. Please popraw moje orty bo az razi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polskie żarełko , dla wymieńca to musi być jak przekroczenie bram nieba

    OdpowiedzUsuń