poniedziałek, 23 grudnia 2013

Świąteczny poniedziałek w Ameryce!

Cześć wszystkim!
Dzisiaj mamy post specjalny oczywiście z okazji Świąt Bożego Narodzenia! Z tej okazji przygotowałam Wam kilka niespodzianek!
Na wstępie chciałam Wam podziękować  za tak duży odzew do mojego pytania o domowe sposoby na zwalczanie przeziębienia. W życiu nikt mi nie życzył tyle razy powrotu do zdrowia, zakładam, że dzięki WAM! poczułam się lepiej. Moje serduszko dalej skacze jak o tym myślę!

Zabieram Was dzisiaj do miejsca szczególnego - sklepu świątecznego. Nie jakiegoś byle jakiego - ten jest otwarty CAŁY ROK! Przez cały rok można kupować przeróżne ozdoby świąteczne z całego świata ;) Nie będę Wam dużo pisała, pokażę zdjęcia!
Odwiedziłam ten sklep wielkości dużego supermarketu na początku września i już wtedy poczułam magię świąt. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!

















































Niespodzianką jest filmik! Montowałam go sama, choć montować to raczej za dużo powiedziane. Oceńcie sami, jeśli Wam się podoba to zostawcie kciuki w górę a pod postem napiszcie mi jak Wam się podoba idea całorocznego sklepu świątecznego i jaką bombkę Wy byście sobie wybrali!

FILMIK Z ŻYCZENIAMI


Wesołych Świąt kochani!
Iga


BONUS:
Ostatnio mam gorącą linię ze Świętym Mikołajem, z racji tego, że w niedzielę rozmawialiśmy sobie 5 lub 6 razy, Anh postanowiła to uwiecznić. Nas bawi strasznie reakcja dzieciaków, a Was? Oceńcie sami!

IGA DZWONI DO MIKOŁAJA/ IGA CALLS SANTA

6 komentarzy:

  1. Super ten sklep, ale bombki z napisem "Proud to be an American" to przegiecie.

    Wszystkiego najlepszego Iga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze, że tutaj ludzie są prawdziwie dumni z bycia Amerykanami. Gdybym znalazła bombkę z napisem "proud to be exchange student" też bym kupiła ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  2. Wesołych świąt życze ja fan i chuck http://www.youtube.com/watch?v=T-D1KVIuvjA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      P.S. To od tego roku moja ulubiona reklama świąteczna!

      Usuń
  3. Hej:) Super post, ale nie napiszę ttylko o tym. Napoczątku chcę Ci ogromnie podziękować :) ! Moim marzeniem jest właśnie wyjazd i poznanie Ameryki. Nawet nie wiesz, jak mi na tym zależy:). Ale chodzi mi o to, że to właśnie dzięki Tobie jakoś ją poznaję. Wiadomo, to jedna kropla w jeziorze, gdyż zdjęcia to co innego. Ale i tak się bardzo cieszę i Ci dziękuję. Dzięki Tobie mogę poznawać Amerykę, jej zwyczaje, patrzeć na zdjęcia tego cudownego miejsca. Nie wiem zy tylko ja tak sądzę, ale Ameryka różni się od Polski. I nie chodzi mi już o zwyczaje, lecz wygląd. Domy, auta, sklepy są całkiem inne. I za to również Ci dziękuję, że pozwoliłaś mi to odkryć. Mam nadzieję, że w końcu moje marzenie się spełni, tak jak Twoje już zostało spełnione. Dziękuję z całego serca i pozdrawiam :) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie różnice pomiędzy Polską a USA są duże. Tylko pamiętaj, że USA bez skazy jest pokazywana na filmach, fotografiach, a normalne życie jest takie jak wszędzie.
      Życzę Ci spełniania marzeń,
      Pozdrawiam!

      Usuń