piątek, 3 stycznia 2014

HITY ROKU 2013

CZEŚĆ W 2014
Dziś się rozliczę z tego co zrobiłam w minionym roku i zeszłorocznych postanowieniach. Pomysł na "Hity 2013" zaczerpnęłam z bloga Aliny z Design Your Life (KLIK).
Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Zapraszam!

WASZ ULUBIONY POST

Nigdy nie chciałam pisać streszczeń dni, zrobiłam to raz. Cieszę się, że dalej tam zaglądacie!



NAJMILSZA ROCZNICA

Z pewnością był to czerwiec, kiedy obchodziłam rocznicę ze swoją najlepszą przyjaciółką Weroniką! Możecie mi zazdrościć posiadania bratniej duszy ;)

NAJBARDZIEJ RADOSNE DOŚWIADCZENIE

Najcieplejsze pożegnania jakie mogłam sobie wymarzyć. Chociaż wiedzieliśmy, że mówimy do zobaczenia za rok i nie obyło się bez łez to wszyscy czekamy, kiedy znów będziemy mieli okazję się spotkać. Przyjaciele mnie nie zawiedli kiedy wyjeżdżałam, niektórym było bardzo nie po drodze i mieli własne zawirowania a o mnie pamiętali. Doceniam to bardzo!

 NAJBARDZIEJ POZYTYWNY PROJEKT

Pisanie bloga. Nie sądziłam, że uda mi się nawiązać taki kontakt z czytelnikami. Zaskoczyliście mnie jak z Michigan do Warszawy.



WYDARZENIE ROKU

Tutaj oczywiście wygrywa wymiana do USA. Bez niespodzianek, można to również podpiąć za wydarzenie życiowe.

NAJMILSZE NOWE MIEJSCE

Piękne Bałkany. Od lat znałam Chorwację i bogate wybrzeże Dalmacji, doceniałam uroki i krajobrazy, ale Czarnogórę pokochałam za fakt, że to miejsce jest świeże, mało zmęczone przez tłumy turystów. Uważam, że jest też bardziej urokliwe niż Chorwacja. Dzięki zeszłorocznym wojażom zainteresowałam się historią wojen bałkańskich i narodów zamieszkujących te tereny. Zdecydowanie jest to miejsce, gdzie zamierzam wrócić i spędzić więcej czasu niż w zeszłym roku.

NAJBARDZIEJ STRESUJĄCE DOŚWIADCZENIE

Zablokowany dostęp do własnych pieniędzy w grudniu. Do wszelakiej bankowości internetowej i obsługi klienta pozostanie mi uraz na długo.


NAJLEPSZY ZAKUP

Zapoczątkowanie subskrypcji kosmetyczek Glam Bag, większość z Was nie zdaje sobie sprawy, że IgainAmerica to maniaczka i testerka morza kosmetyków. A o miesięcznym "mikołaju" w postaci kosmetyków niespodzianki marzyłam od kilku lat. Zdecydowanie jest to hit roku!


GADŻET ROKU

Są dwa. Oba to dzieci Samsunga. Telefon Galaxy S4, który uwielbiam za kształt, wygląd, funkcjonalność, aparat. Stał się moim prawdziwym przyjacielem i kolekcjonuje razem ze mną wspomnienia.


Drugim gadżetem jest jego kuzyn - tablet Galaxy Tab 3 8.0 . Skradł moje serce miesiąc temu. Z laptopa korzystam rzadko, dzięki niemu przestawiłam się na kalendarz elektroniczny, który notabene mam zsynchronizowany z telefonem. Przyzwyczaiłam się już do pisania esejów i notatek na tablecie a kupiłam bo miałam "zajawkę" -  dziś czułabym się jak bez ręki, gdyby ktoś mi go zabrał.


ULUBIONA POTRAWA

Krewetki, ale one nie były odkryciem roku. Na oklaski zasługuje avocado. Zjadam, a raczej pochłaniam je hurtowo. Wczoraj założyłam nawet hodowlę w kubku z wodą.


KSIĄŻKA ROKU

"Dzika Droga. Jak odnalazłam siebie" od Cheryl Strayed - czytam dużo i to się nie zmieniło po przyjeździe do USA, ale ta książka zmieniła moje podejście do niektórych spraw. Dodatkowo pokazała i pozwoliła sobie wyobrazić piękno i dzikość Kalifornii. Czytałam ją na jednym wdechu i wracałam po przeczytaniu. A pomyśleć, że kupiłam tylko ze względu na reklamę w radiu, mówiącą o książce podróżniczej po USA. Przeczytajcie koniecznie, jeśli jeszcze nie mieliście okazji.


PIOSENKI ROKU 2013

The Lumineers - Elouise

Kamili Bednarek - Cisza

30 Seconds to Mars - Kings and Queens

Janelle Monae - Dance Apocalyptic

Monika Urlik - Nie wie Nikt

POSTANOWIENIE ZESZŁOROCZNE

Wyjechać do USA - zrobione!

Zakładam, że Wasz rok również obfitował w "Hity" jeśli tak to napiszcie mi jakie!
Pozdrawiam Was bardzo słodko i życzę Wam spełnienia marzeń i szczęścia!
Iga




10 komentarzy: