piątek, 14 marca 2014

HAPPY HAPPY BIRTHDAY MOM

MOM I LOVE YOU SO MUCH AND I AM SO GRATEFUL
FOR EVERYTHING YOU HAVE BEEN DOING FOR ME.
MY LIFE WOULD BE SO MISERABLE WITHOUT YOU!


YOU ARE MY FRIEND,
YOU ARE MY NO BIOLOGICAL MOM,
YOU TREAT ME AS YOUR OWN.


AND...

TODAY YOU ARE A PRINCESS!!!
EVERYONE SHOULD KNOW ABOUT THAT,
INCLUDING ALL OF THOSE PEOPLE READING MY BLOG!!!

THIS SONG IS FOR YOU BECAUSE YOU ARE SIMPLY THE BEST!!!


DON'T FORGET TO CHECK OUT ANH'S VIDEO!

***
Wróciłam! 
Odgruzowałam się z Waszych wiadomości! Dzięki za wsparcie! Jesteście fantastyczni, a jeśli na Wasze wiadomości nie odpowiedziałam w przeciągu miesiąca - piszcie raz jeszcze, bo pewnie niektóre przez przypadek usunęłam. 
Żyję, mam się całkiem nieźle. Zaglądajcie w poniedziałek, ponieważ wracamy na kosmiczną Florydę!!!
Pozdrawiam i nie zapomnijcie o komentarzach/obserwowaniu!
Wasza Iga w Romulus!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz